هفته مد به تازگی سپری شد و در حالی که برخی از موارد برجسته در سایز بزرگ وجود داشت، فقدان نمایش موضوع غالب بود (دوباره). تعجب آور نیست که تحقیقات نشان می دهد که 81٪ از ،ن به طور کلی در تبلیغات مد احساس نمی کنند و 90٪ آنها احساس می کنند که توسط مدل های مد یا نمایش های باند نشان نمی دهند!
با توجه به اینکه همه ما مجبوریم لباس بپوشیم، همه ما باید بتو،م لباس هایی را پیدا کنیم و ب،یم که نه تنها با اندام ما، بلکه با استایل، بودجه و ارزش های ما هم من، باشد. اما برای بسیاری از ،ن اینطور نیست.
داده های جدید بدن ایالات متحده که توسط پلتفرم ،ید اجتماعی Mys Tyler منتشر شده است، نشان می دهد که بیش از نیمی (54.4٪) از ،ن در ایالات متحده سایز 14 یا بالاتر را می پوشند که توسط صنعت “سایز بزرگ” در نظر گرفته می شود. و علیرغم اینکه سایز بزرگ ا،ریت را تشکیل می دهد، این بخش از مصرف کنندگان در هنگام ،ید بدترین وضعیت را دارند، با مجموعه ای از محدودیت های اضافی فراتر از محدودیت هایی که در دسته های مستقیم و متوسط تجربه می کنند.
اگر بتو،م بیشتر در مورد آن صحبت کنیم، شاید همه ما بتو،م بر تغییری که باید ببینیم تأثیر بگذاریم؟ برای شروع گفتگو، از سه زن در صنعت مد خواستیم تا در مورد شکاف ها و فرصت ها در بازار سایز بزرگ صحبت کنند.
سه زن در شکاف ها و فرصت ها در بازار سایز بزرگ
آلیسون زوپانچیچ: “تجربه من به ،وان یک مدل سایز بزرگ و خالق”
“بازار سایز بزرگ کماکان مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر، به طور فعال در طول تجدید حیات Y2K در حال پسرفت است.”
من آلیسون زوپانچیچ (@curvygirldc) هستم، یک تولیدکننده محتوای با اندازه بزرگ مبتنی بر DMV که علاقه زیادی به گنجاندن اندازه، نمایندگی های متنوع، و حمایت از سلامت ،ن دارد. با زندگی با کم کاری تیروئید و بیماری هاشیموتو، یاد گرفته ام که محدودیت ها را چه در زندگی شخصی و چه در صنعت مد به چالش بکشم و دیگران را به انجام همین کار تشویق کنم.
در حالی که ما پیشرفت کردهایم، صنعت مد هنوز با اندازهها درگیر است. بازار سایز بزرگ همچنان تحت پوشش قرار دارد و در حال حاضر، به طور فعال در طول تجدید حیات Y2K در حال پسرفت است. به،وان یک مدل و خالق، دیدهام که چگونه نبود نمایندگی و اندازههای محدود میتواند باعث شود ،ن احساس کنند از مدی که باید آنها را تجلیل کند کنار گذاشته شدهاند.
یکی از بزرگترین شکافها عدم وجود لباسهای مد روز و پایدار در اندازههای بلند است. بسیاری از برندها ادعا میکنند که پ، را ارائه میکنند، اما اغلب در ارائه لباسهای مد روز و باکیفیت بالاتر از سایز 22 کوتاهی میکنند. این موضوع توسط صنعت فست مد بدتر میشود، که تمایل دارد پایداری در طرحهای سایز بزرگ را نادیده بگیرد. من دوست دارم ببینم که برندهای بیشتری قطعات خوشساخت و شیک را برای همه تیپهای بدن ارائه میدهند و در عین حال مد پایدار را در اولویت قرار میدهند.
هر هفته مد، مدلهای سایز بزرگ در کمپینها و باند فرودگاهها نشان داده نمیشوند. این صنعت همچنان به مدلهای لاغرتر برجسته میکند و به آنها پاداش میدهد و ا،ریت قریب به اتفاق تیپهای بدنی موجود در دنیای واقعی را کنار گذاشته است. نمایندگی فقط در مورد مد نیست، بلکه در مورد توانمندسازی و دیده شدن است. زمان آن فرا رسیده است که صنعت گفت،ای م،ادار و سازنده با جامعه مثبت را بپذیرد و فضایی را ایجاد کند که همه چیز را منع، و تجلیل کند.
کیمی اجیباره: “تجربه من به ،وان یک استایلیست مد”
بخشهای سایز بزرگ اغلب به اصول اولیه کاهش مییابند، و فاقد قطعات مد روز و مد روز است که بسیاری از مشتریان میخواهند، که میتواند چالش برانگیز باشد.
من Kemi هستم (@styledbykemi)، یک آرایشگر شخصی و مشاور تصویر، مشتاق کمک به حرفه ای های روزمره برای ارتقای سبک خود با لوازم ضروری کمد لباس مدرن و همه کاره. در حالی که مد تنوع را به اشکال مختلف تجلیل می کند، وقتی صحبت از فراگیری اندازه می شود باید بهبود یابد. بسیاری از مشتریان من سایز بزرگ هستند، و علیرغم اینکه این دسته بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را نشان می دهد، اغلب توسط صنعت نادیده گرفته می شود که می تواند مشتریان من را به احساس ،دگی و بیگانگی سوق دهد.
در میان ناامیدیها، گزینههای محدود موجود است (یک دلیل کلیدی که آنها از من کمک میگیرند تا آنها را در مسیر درست راهنمایی کنم و در وقت آنها برای تحقیق صرفهجویی کنند). بخشهای سایز بزرگ اغلب به اصول اولیه تقلیل مییابند، فاقد قطعات مد روز و مد روز که بسیاری از مشتریان میخواهند، که میتواند چالش برانگیز باشد.
تن، و کیفیت گزینه های سایز بزرگ نیز می تواند پایین تر باشد. بسیاری از برندها به سادگی طرح های خود را بدون در نظر گرفتن تن،ات و نیازهای منحصر به فرد بدنه های سایز بزرگ افزایش می دهند، برای مشتریان من این اغلب منجر به آزمون و خطاهای زیادی در مورد لباس های نامن، می شود.
و در نهایت، بسیاری از برندها به دلیل نداشتن نمایندگی سایز بزرگ در تبلیغات و تجارت خود (حتی زم، که سایزها را حمل می کنند)، از دست می دهند، که این پیام را به ،ن سایز بزرگ می فرستد که آنها مخاطب مورد نظر نیستند.
برندهایی که به ،ن سایز بزرگ توجهی ندارند یا به آنها پاسخگو نیستند، خدمات بیشتر بازار را از دست می دهند. خوشبختانه، مارک های بیشتری را می بینم که می خواهند به این بازار خدمات بهتری ارائه دهند. برای برندهایی که به دنبال ایجاد تغییر در این فضا هستند، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرند:
1. با کار ، با مدلهای با سایز من، و در نظر گرفتن تن، و راحتی سایزهای بزرگتر، محدودههای اندازه را با دقت زیاد کنید. یک مجموعه با اندازه باید همان سبک، کیفیت و توجه به جزئیات را ارائه دهد.
2. تنوع بدنه های سایز بزرگ را در تبلیغات، کمپین ها و نمایش های باند فرودگاه ،یب کنید.
3. قیمت ثابت در همه اندازه ها، مصرف کنندگان سایز بزرگ نباید در معرض قیمت های بالاتر قرار گیرند.
4. با ارائه طیف وسیعی از اندازه های خود در فروشگاه های فیزیکی، نه فقط آنلاین، و با آموزش کارکنان برای ارائه خدمات محترمانه و آگاهانه به همه مشتریان، یک تجربه ،ید فراگیر ایجاد کنید. یک فضای دلپذیر می تواند به طور قابل توجهی بر تجربه ،ید برای افراد سایز بزرگ تأثیر بگذارد.
Brianna Siciliano “تجربه من به ،وان یک ،یدار سایز بزرگ”
“Plus-size یک اندازه نیست، با این حال وقتی به تبلیغات مد نگاه می کنم، حتی در سال 2024 بیشتر چهره های ساعت شنی را می بینم!”
من بریانا سیسیلینو هستم (@briannamaria95)، مدیر برند و انجمن در Mys Tyler. من در بیشتر عمرم علاقه زیادی به نمایش سایز بزرگ داشتم، در دانشگاه پایان نامه افتخاری من به بررسی روش هایی پرداخت که بدن های سایز بزرگ در رسانه ها نمایش داده می شوند.
به ،وان یک نوجوان با سایز بزرگ که تبدیل به یک زن/بزرگسال شده است، مد همیشه یک مبارزه بوده است. نمی توانم زم، را به یاد بیاورم که بتوانم وارد یک مرکز ،ید (یا هر فروشگاهی به استثنای مارک های بسیار منتخب سایز بزرگ) شوم که در آن گزینه هایی را پیدا کنم که متن، با قد و قامت من باشد (6) پا 1) قاب. و حتی در مورد گزینه های شیک و مد روز صحبت نکنیم! در نتیجه، من عمدتاً از مارکهای منحصراً سایز بزرگ مانند Torrid و Lane Bryant ،ید کردهام. در حالی که من متش، که آنها به اندازه های بزرگ (فراتر از چربی های کوچک و متوسط!)، محدود شدن به دو مارک کاملا خسته کننده است.
سایز بزرگ یک اندازه نیست، با این حال وقتی به تبلیغات مد نگاه میکنم، حتی در سال 2024 ا،راً چهرههای ساعت شنی را میبینم! من شکم بزرگتر، ، پهنتر و ، بزرگتر دارم، اما به ندرت میبینم که بدنهایی مثل بدن من نشان داده شود. ما ا،ریت جمعیت را تشکیل می دهیم، با این حال برای مدت طول، به حاشیه رانده شده ایم.
بسیاری از مارک ها اشتباه می کنند. برخی خود را به ،وان سایز فراگیر معرفی میکنند، اما فقط تا XXL-XXXL میروند، یا “سایزهای پ،” آنها در واقع اندازههای مستقیم هستند و برای بدنههای سایز بزرگ طراحی نشدهاند. استایل ها می توانند کاملاً ماترونه، خسته کننده یا زشت باشند و هیچ شباهتی به تکه های سایز مستقیم آنها نداشته باشند (که انتخاب بسیار بیشتری نیز دارند). و زم، که برندها سایزهای بزرگ را ارائه می دهند، اما از مدل های سایز بزرگ در تبلیغات خود استفاده نمی کنند، خسته کننده است.
یونیورسال استاندارد یکی از معدود برندهایی است که در اندازه و تن، خود واقعاً جامع است. آنها در سرتاسر کشور پنجرههای بازشو را ارائه میدهند که میتو،د با یک آرایشگر ملاقات کنید و قبل از سفارش، قطعات را امتحان کنید. من صاحب چند قطعه از مجموعه آنها هستم و عاشق حمایت از برندی هستم که از جامعه من حمایت می کند!
برخی از برندهای دیگر هم هستند که کار بسیار خوبی برای عرضه به بازار پ، انجام می دهند، مانند What Lo Wants، Wray NYC، و Rebdolls، که همه آنها را امتحان نکرده ام، اما چیزهای مثبتی در مورد آنلاین دیده ام. اما هنوز راه درازی در پیش داریم.
دیدگاه شما در مورد وضعیت مد سایز بزرگ چیست؟ آیا افکاری مشابه این سه در مورد شکاف ها و فرصت های موجود در بازار بزرگ سایز دارید یا چیزی را که ذکر نشده از دست داده اند؟
آیا می تو،د با هر یک از این ،ن ارتباط برقرار کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
نویسنده: سارا نیل، بنیانگذار Mys Tyler
منبع: https://thecurvyfa،onista.com/gaps-and-opportunities-in-the-plus-size-market/