فراگیر بودن. پایداری. مثبت بودن بدن نوآوری. سوال در مورد دوام و پایداری بازار سایز بزرگ دوباره سر زشت خود را برانگیخته است. ما مقالات زیادی را در طول سالها ارائه کردهایم که بی،ه صنعت مد را به عقب برمیگرداند که نشان میدهد سایز بزرگ مد یک “مد” است. با این حال، به نوعی، آنها هنوز هم وقتی می گوییم “ما اینجاییم تا بم،م” ما را باور نمی کنند. چون خدای نکرده هر آدم سایز بزرگی واقعاً عاشق پوست و اندامی که در آن است باشد.
این سوال پیش میآید که آیا به همین دلیل است که ما، جامعه مد سایز بزرگ، به شدت مورد حمایت قرار میگیریم، با اینکه تنها 12 درصد از کل لباسها برای افراد سایز بزرگ ساخته میشود، حتی اگر 67 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل دهیم؟ یا چرا ما فقط به 8 درصد از فروشگاه های ،ده فروشی در ایالات متحده دسترسی داریم؟ م،ی ندارد.
GitNix به اشتراک گذاشت: «انتظار میرود بازار جه، لباسهای سایز بزرگ تا سال 2027 به ارزش 696.71 میلیارد دلار برسد، در حالی که ارزش فعلی ایالات متحده تا سال 2021 به 31.4 میلیارد دلار میرسد.» به هیچ وجه این عدد ناچیز نیست.
همانطور که سارا از Curvily بسیار شیوا بیان کرد، “بازار سایز بزرگ هنوز به پتانسیل کامل خود نرسیده است و هنوز با سرعت چشمگیری در حال رشد است.” بنابراین، چرا صنعت همچنان به جامعه بزرگ سایز درباره تأثیری که میتواند بر اقتصاد مد داشته باشد، توجه میکند؟
سؤالات اخیر در مورد روندها (واقعاً “شامل”، شوق اوزمپیک، بسته شدن فروشگاه های فیزیکی و موارد دیگر) که مطرح شده است، برخی از افراد را به شک و تردید وادار کرده است که اعتبار این بازار را زیر سوال ببرند، اما این تردیدها بی اساس هستند. آنها حواس پرتی هستند فرصتها با جامعهی سایز بزرگ وجود دارد – فرصت عظیم 31.4 میلیارد دلاری.
همانطور که به سمت سال 2024 و نزدیک شدن به هفته مد پیش می رویم، نمی دانم که کدام ،ده فروش به روشی کاملاً تحقیق شده، متفکرانه و نوآورانه وارد این بازار می شود زیرا ما شایسته خیلی بهتر هستیم.
وقت آن است که در انجمن مد سایز بزرگ بهتر عمل کنیم
راههای زیادی برای انجام بهتر کار توسط افراد سایز بزرگ وجود دارد، از تنوع واقعی در نقشهای تصمیمگیری (بخصوص در مارکهای سایز بزرگ) به ،دهفروش، که گزینههای پ، را حمل میکنند. حتی بازاریاب ها و آژانس های روابط عمومی که مشتریان بزرگی دارند و افراد با سایز بزرگ معمولی مانند من و شما فرصتی برای انجام و فعالیت بیشتر برای صنعت و جامعه مد سایز بزرگ دارند.
در حالی که شاهد ادغامها و ادغامهای مختلف بودهایم که منجر به بسته شدن فروشگاهها و کاهش مکانهای فیزیکی شده است، بازار هنوز برای ظهور رهبران جدید و برای ،دهفروشان با اندازه بزرگ قدیمی آماده است تا برندهای خود را دوباره تعریف کنند.
جو اجتماعی برندها را مجبور به توجه و بازنگری در استراتژی ها می کند. در سال 2017، زم، که هزاره ها کانون توجه بازار بودند، تام مک گی پیش بینی کرد: «میلنیال ها می خواهند تجربه ای مشتری محور داشته باشند که در آن احساس خواسته و ارزش داشته باشند. چه در فروشگاه باشد و چه از طریق کانال های رسانه های اجتماعی، نشان دادن علاقه به این ،یداران باعث ایجاد وفاداری می شود. مک گی نمی تواند بیشتر از این درست باشد، و این احساسات با Gen Z و اکنون Gen Alpha ادامه دارد. به طور جمعی، ما انتظار بیشتری داریم
برندهایی مانند Ashley Stewart، Lane Bryant و Torrid چندین تغییر قوی ایجاد کرده اند تا تأثیر مثبتی بر موقعیت برند داشته باشند و ترافیک بیشتری را به فروشگاه های خود هدایت کنند. اما آنها می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. به خصوص از آنجایی که بازیکنان جدید مانند Dia & Co، H&M و آمریکایی خوب.
با این حال، به نظر میرسد ،دهفروشان در برابر شناخت واقعی و شامل 67 درصد جمعیت ،ن که در کنار هم هستند، مقاومت نشان میدهند. همه نژادها، سنین، توانایی ها و هویت ها.
فرصت مد سایز بزرگ: شناخت و گنجاندن
همانطور که قبلاً با تازه واردان در این فضا به اشتراک گذاشتهایم، شما نمیتو،د در این فضا رویکرد «بسازید و آنها خواهند آمد» داشته باشید. شما همچنین نمی تو،د به فضا نزدیک شوید که گویی ناجی مد سایز بزرگ هستید. ما شاهد آمدن و رفتن برندها بوده ایم. راهاندازیها ضعیف شروع میشوند و به پایان میرسند، یا برندها از تایید جامعه خودداری میکنند و شکمشان را بالا میبرند.
نادیا بوجاروا، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت دیا و شرکت، به ژورنال Sourcing می گوید: «مشتریان در اندازه های ما نسبت به برندهایی که برای اولین بار با آنها صحبت می کنند، بسیار نابینا هستند. اینطور نیست که آنها قبلاً آن تبلیغات را ندیده باشند. آنها فقط به طور شهودی معتقدند که این برای آنها نیست.”
شناسایی، ایجاد و برقراری رابطه با جامعه مثبت برای برندها ضروری است. درک کنید که قهرمانان، رهبران و چیزهایی که ما به آنها اهمیت میدهیم، ظاهر و احساس متفاوتی نسبت به رانندگان سنتی صنعت مد دارند.
ماری دنی
چون همین الان؟ وفاداری که مصرف کنندگان سایز بزرگ بیش از حد آن را نمایه می کنند؟ آیا شما برای گرفتن یا از دست دادن…
لایه ها را در فضای بزرگ سایز تشخیص دهید
شناخت به این م،است که بد،م چه چیزی افراد سایز بزرگ را تشویق میکند، حضور (با احترام) در فضاهای ما، تخصیص همان نوع دلارهای بازاریابی که برای رسانههای اصلی انجام میدهید، و حمایت مالی از رویدادهای ما. رسانه های بزرگ، سبک شناسان، عکاسان، کارشناسان بازاریابی و استعدادهای نوظهور را بشناسید.
به رسمیت شناختن همچنین به م،ای تصدیق تنوعی است که تاکنون مد سایز بزرگ را ساخته، رهبری کرده و از آن حمایت کرده است. افراد سیاهپوست و قهوهای را با سایز بزرگ استخدام کنید تا بتو،د بهطور دقیق و تأثیرگذار به فضا تحت هدایت ،، که همچنان بر صنعت تأثیر میگذارند، رسیدگی کنید.
یک برند در مد سایز مستقیم جرات نمی کند بدون دانستن، یادگیری و مشخص ، بازار هدف خود به بازار برود، پس چرا به بازار هدف مصرف کننده سایز بزرگ توجه، دیده شدن یا درک نمی شود؟
کار دیگری که این برندها جرات انجام آن را ندارند این است که بدون بودجه بازاریابی کافی و زمان لازم برای اثبات این مفهوم راه اندازی شوند. با این حال، مجموعههای سایز بزرگ و اسپینآفها معمولاً بودجه کمی دارند، تقریباً بیش از دو فصل، و کمبود تبلیغات برای دستیابی به مصرفکننده – با این حال ما به سرعت به دلیل عدم موفقیت آنها سرزنش میشویم.
در پایان، مهم است که مد و درام سایز بزرگی را که ما می خواهیم و میل می کنیم به ما بدهید! نمی تو،د آن را ایجاد کنید؟ سپس یک طراح یا استایلیست مستقل به ،وان مدیر خلاق خود استخدام کنید! و فراموش نکنید (زیرا بله، این باید گفته شود) که مدلهای سایز بزرگ را مشخص کنید و با عکاسان سایز بزرگ، کارشناسان صنعت و بازاریابی کار کنید.
نکته کلیدی برای برندها و ،ده فروشان این است که در برابر اتکا به روش های بازاریابی منفعل، تنبل و کهنه مقاومت کنند. نه، همه ما «در حال گذار» نیستیم یا «منتظر هستیم تا X پوند کم کنیم» تا با صدای بلند زندگی کنیم، و همچنین نمیخواهیم «سیاه بپوشیم زیرا باعث لاغری میشود». ما و انبوهی از افرادی که هستیم را واقعا بشناسید و درک کنید.
که من را به این سو هدایت می کند:
ما بازاریابی فراگیر نمی خواهیم. ما برندهای فراگیر می خواهیم.
پول با شناخت متوقف نمی شود. ما نیاز داریم (و می خواهیم) مارک های مد واقعاً فراگیر – به تمام م،ا. این بدان م،است که ما باید در اندازه، دیده شدن، تبلیغات، کمپین ها، رهبری و جامعه مشارکت داشته باشیم. کاملا رک و پوست کنده باشد، اگر به ما نمی دهید کمترین با سایز 4X، شما خارج از روند هستید و با جامعه و صنعتی که در آن “خدمت می کنید” همگام نیستید.
کلمات (بازاریابی فراگیر) ممکن است توجه ما را به خود جلب کنند، اما اگر با پیشنهادات و تصاویر شما (برندهای فراگیر) مطابقت نداشته باشند، فقط شعله های آتش را شعله ور کرده اید و جلب اعتماد و وفاداری ما را بسیار دشوارتر کرده اید.
شما می د،د در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. برندها بر،ب هایی دارند که عبارتند از: «… برای همه»، «همه زیبا هستند» یا «برای همه»، با این حال همان برندها به سختی از سایز 20 و حتی گاهی اوقات حتی بالاتر از XL بالاتر نمی روند. یا بدتر از آن، آنها از اصطلاح “شامل” بدون مدل های سایز بزرگ استفاده می کنند. یا حتی بدتر از آن – از مدلهای لاغر با بالشتک استفاده میکنند تا ظاهری «بدن BBL» داشته باشند.
اگر شما یک برند با سایز مستقیم هستید که وارد این فضا میشوید، انتظار داریم مدلهایی با سایز بزرگ را در تصاویر کمپین برند خود مشاهده کنید. اگر اعلامیه های مطبوعاتی را ارسال می کنید، تصاویر را با افراد سایز بزرگ اضافه کنید و محدوده اندازه کامل را به اشتراک بگذارید.
یک برند مد با اندازه بزرگ نه تنها طیف وسیعی از اندازه را ارائه می دهد (اگرچه ضروری است)، بلکه شامل تنوع در بازاریابی، تبلیغات و ثبات در سراسر برند شما می شود. لباسهای سایز بزرگ را بدون اضافه ، لوازم جانبی و گزینههای پهن پا/ ساق پا که میتوانند همان افراد را در خود جای دهند، نفروشید. به هر حال این جزئیات است که مهم است.
ما به دنبال برندهایی هستیم که ما را درک می کنند، می شناسند، تصدیق می کنند و از صمیم قلب از ما استقبال می کنند. نه برندهایی که سایزهای بزرگ را به یک قفسه چهار طرفه کوچک در گوشه فروشگاه منتقل میکنند – با نور کم، پر از قطعات نامن، یا بدون الهام.
بنابراین، چه چیزی قرار است باشد؟ شما این گزینه را دارید که آب و هوای فعلی را به شکلی بزرگ تشخیص دهید و جامعه را که دعوت به اقدام را هدایت می کند، تأیید کنید. آیا شما؟
درس شماره یک که در حین کار در زمینه MBA در بازاریابی آموختم این است: در پایان روز، همه چیز در مورد دلار است. اگر شما به ،وان یک برند یا ،دهفروش میخواهید تأثیر مثبتی بر قیمت نهایی خود داشته باشید، بهتر است به فراخوانهای رسانههای اجتماعی، مقالات و فروشگاههای خود برای گوش دادن، درک و ایجاد تغییرات تأثیرگذار توجه کنید.
معیارهای ROI بازاریابی قدیمی اهمیتی نخواهد داشت اگر تنها بخشی از مخاطب مورد نظر به آن اهمیت دهد یا توجه کند. تعجب خواهید کرد که چرا رشد شما راکد است، چرا کمپین ها به طور کامل و واقعاً موفق نیستند، یا چرا هیچ، شما را در جمع بندی برندهای مورد علاقه خود در TikTok یا Pinterest وارد نمی کند.
در مقاله آنها، “پذیرش فراگیری و تنوع در مد: کاتالیزوری برای تغییر مثبتاسئوگنه ابوشه به این ضرب المثل می گوید: «شمولیت و تنوع نه تنها از نظر اخلاقی ضروری است، بلکه حس تجاری خوبی نیز دارد. صنعت مد در بازاری مبتنی بر مصرفکننده فعالیت میکند و امروزه مصرفکنندگان بهطور فزایندهای خواستار نمایندگی و فراگیری از برندهایی هستند که از آنها حمایت میکنند. برندهای مد با توجه به نیازها و ترجیحات مختلف مصرف کننده، می توانند ارتباطات قوی تری با مخاطبان هدف خود ایجاد کنند و وفاداری به برند را تقویت کنند.
بنابراین، وقتی ،ت به تأثیر مثبت بر درآمد شما میرسد، باید نفس خود را کنار بگذارید و جامعه و فضای امروز مشتری، را که میخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، درک کنید.
منبع: https://thecurvyfa،onista.com/state-of-plus-size-fa،on/