خرید رپورتاژ آگهی ارزان سفارش رپورتاژ خبری و تبلیغات بنری در مجله تصویر زندگی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

اما شما به عنوان صاحب رسانه، صدها و هزاران رپورتاژ منتشر می‌‌کنید. چون یک رپورتاژ کوتاه به سادگی به تبلیغ شبیه خواهد شد یا چنین حسی را به مخاطب القا خواهد کرد. به عنوان یک پیشنهاد کاملاً‌ سلیقه‌ای،‌ اگر بیشتر از ۷۰۰ یا ۸۰۰ کلمه حرف ندارید،‌ احتمالاً رپورتاژ آگهی مناسب کار شما نیست. اگر سایت پرترافیکی دارید و مطالب خوبی هم نوشته‌اید، احتمالاً گوگل بدون نیاز به تأیید و پشتوانه‌ی بک لینک دیگران به شما رتبه‌ی خوبی می‌دهد. اگر برای درج رپورتاژ به سراغ رسانه‌های دیجیتال (مثلاً سایت‌ها و مجلات خبری و اجتماعی) بروید، مزیت دیگری هم در مقایسه با تبلیغات سنتی خواهید داشت. همین الان هم روی بسیاری از این وب‌سایت‌ها می‌توانید رپورتاژهایی مربوط به سال‌های قبل را ببینید.

نظر سعید نجاران کارشناس ارشد سئو آپ

چون در درس‌های برندینگ به اندازه‌ی کافی در این باره صحبت کرده‌ایم، تمام آن حرف‌ها را دوباره در این‌جا تکرار نمی‌کنیم. اما قطعاً باید به خاطر داشته باشید که برند رسانه می‌تواند روی هویت برند شما تأثیر بگذارد. چون مخاطبان، بخشی از صفت‌ها و ویژگی‌ها و هویتی را که برای آن رسانه قائل هستند، به برند شما هم نسبت خواهند داد. در انتخاب رسانه‌ها صرفاً روی تعداد مخاطب و دفعات بازدید متمرکز نشوید. بنابراین می‌توانید از شعار دادن و ادعاهای کلی فاصله گرفته و ارزش پیشنهادی خود را برای مخاطب (که قرار است مشتری شما شود) دقیق‌تر و کامل‌تر و شفاف‌تر توضیح دهید. در رسانه‌هایی که تبلیغات را به شکل پیوسته و طولانی پخش می‌کنند (مثلاً‌ رادیو و همین‌طور تلویزیون) مخاطبان یاد گرفته‌اند که از این تبلیغات عبور کنند.

  • این کار باید هوشمندانه و با رعایت ارتباط موضوعی متن با لینک مورد استفاده انجام شود.
  • کمتر کسی پیدا می‌شود که زیباترین لباس‌ها در عین سادگی و یا زیباترین لباس‌ها با طراحی های خاص را دوست نداشته باشد و نخواهد در مجلسی مهم مانند نامزدی و عروسی خواهر و بردارد و…
  • بسیاری از آرتیکل‌های متمم (و سایت‌های مرتبط دیگر مانند پاسخ نامه) که بهترین رتبه را در گوگل و موتورهای جستجو دارند، اساساً بک لینک بیرونی ندارند.
  • بنابراین زمانی که رتبه سیمیلاروب سایت بهتر باشد، نشان دهنده این نکته است که بازدیدهای این سایت بیشتر است.
  • برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید ارتباطی هوشمندانه با کالا و خدمات خود برقرار و در طول متن به شکل نامحسوسی به محصول خود اشاره کنید.
ممکن است این سوال به ذهن شما رسیده باشید که چنین مشکلی احتمالا در فهرست انتهایی مطلب پیش آید. به همین دلیل بهتر است در فهرست یا کوییزهایی که در انتهای مطلب قرار می‌دهید، سوالاتی را با اشاره به رقبای خود در نظر بگیرید و نقش آن‌ها را نیز در زندگی خرید رپورتاژ اگهی (https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/) مخاطب خود بسنجید. در پاسخ میتوان گفت چیزی به اسم بهترین روش لینکسازی در ابتدای کار وجود ندارد و شما باید تا جایی که میتوانید و میدانید برای وبسایتتان مضر نیست لینکسازی خارجی انجام دهید. مخاطب ما قبل از اینکه محتوا را بخواند، تیتر آن را خواهد دید، پس باید سعی کنیم تیتری جذاب استفاده کنیم.

مزیت رپورتاژ آگهی صرفاً این نیست که از دیوار مقاومت مخاطب عبور می‌کند. یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی این است که شما در آن فضای بیشتری برای صحبت کردن و متقاعدسازی مخاطب در اختیار دارید. به این معنا که وقتی مخاطب بارها و بارها به یک رسانه مراجعه می‌کند، محل بنرها و شیوه‌ی قرار دادن تبلیغات را یاد می‌گیرد و چشمش به آن‌ها عادت می‌کند. بنابراین اساساً بدون این‌که متوجه شود، حرکات چشم و شیوه‌ی مطالعه و مشاهده‌ی خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که آگهی‌ها را نبیند. مهم‌ترین انگیزه‌ی استفاده از رپورتاژ آگهی این است که مخاطبان امروز بیش از هر زمان دیگری در گذشته، حساسیت خود را نسبت به تبلیغات مستقیم از دست داده‌‌اند.

ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری داریم و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. ما در انتخاب سایت های مناسب، نوشتن متن مناسب و ایجاد بک لینک های موثر همراه شما خواهیم بود و مشاوره های لازم را به شما می‌دهیم. آیا امکان ثبت رایگان رپورتاژ آگهی نیز وجود دارد؟ در جواب باید گفت بله! شما می توانید محتوا و رپورتاژ تولید شده را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و فیسبوک یا سایت های ایرانی خاص منتشر کنید و به صورت رایگان بازدید کننده و بک لینک بگیرید.

خرید رپورتاژ آگهی ارزان سفارش رپورتاژ خبری و تبلیغات بنری در مجله تصویر زندگی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک مدیریت انتشار چندین رپورتاژ آگهی و هزینه‌های آن‌ها یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مدیران در خرید رپورتاژ آگهی است. ما همیشه دغدغه این را داریم که چگونه متناسب با اهداف کمپین، زمان و بودجه تبلیغات خود را مدیریت کنیم. پلتفرم تریبون با امکانات خوب و تنوع در رسانه‌ها باعث شده است که در وقت و هزینه ما صرفه‌جویی شود و بهترین نتیجه را از کمپین‌ها بگیریم. همچنین، با حمایت تیم پشتیبانی و مسئولیت‌پذیری آن‌ها، فرآیند ارتباط با ناشرها و پرداخت هزینه‌ها برای کسب‌وکارهای بزرگ بسیار راحت شده است.

با نوشتن اصولی رپرتاژ آگهی، سوخت رپورتاژتان را فول کنید