وقتی انجمن سایز پلاس از مد سایز بزرگ خارج شود

وقتی انجمن سایز پلاس از مد سایز بزرگ خارج شود

تفاوت های ظریف منحصر به فردی در فضای مد سایز بزرگ وجود دارد، چیزی که بسیاری از ،ده فروشان، برندها و کارشناسان بازاریابی جریان اصلی همیشه هنگام تلاش برای جذب مصرف کننده سایز بزرگ آن را از دست می دهند. چیزی که ما شروع به دیدن و احساس آن کرده ایم، حتی در بین برندهای سایز بزرگ. چیزی که در حدود سال 2015 اوج مد بود… انجمن سایز پ،.

در حال حاضر … با من راه رفتن برای چند که من این را ش،تن.

انجمن سایز بزرگ - 25 زن رنگی سایز بزرگ که راه را برای مثبت بودن بدن و مد سایز بزرگ هموار ،د

همانطور که صنعت مد سایز بزرگ رشد کرده است، به لطف متخصصان مختلف OG، افسانه ها، نمادها و اینفلوئنسرهای سایز بزرگ که راه را هموار ،د، زم، که همه فکر می ،د مد سایز بزرگ یک مد است، این صنعت به طرز عجیبی راکد شده است. ما هدایت شده ایم تا باور کنیم.

به گزارش‌هایی توجه نکنید که پیش‌بینی می‌شود مد سایز بزرگ تا سال 2033 به یک بازار 501.35 میلیارد دلاری تبدیل شود. تغییر رهبری به افرادی که به فضای بزرگ سایز متصل نیستند، جامعه سایز بزرگ این تغییر را احساس کرده است.

نگر،‌ها در مورد آنچه اتفاق می‌افتد به شدت افزایش یافته است و همانطور که من تماشا می‌کردم، مطالعه می‌کردم و مشاهده می‌کردم، می‌خواستم همه آن‌ها را برای تجزیه و تحلیل با گرایش‌های Virgo Sun، Cap Moon، دقیقاً آنچه در مد و سایز بزرگ اتفاق می‌افتد، در نظر بگیرم. من فکر، من متوجه آن شدم…

چیزی که به مد سایز بزرگ مکان، فرصت، رشد آن را داد؟ همه چیز به انجمن اندازه بزرگ باز می گردد. همه چيز. کل آن.

در داخل رونق اجتماع بزرگ سایز

اگر به حدود سال 2015 برگردیم، احتمالاً اینجا جایی بود که تغییرات عمده در جامعه بزرگ سایز شروع شد! برندهای مد شروع به شناسایی بلاگرها و اینفلوئنسرهای سایز بزرگ ،د. برندها همچنین متوجه شدند که این رونق سازندگان نیز می تواند منجر به رونق در فروش شود. و برای برخی از آن برندها (و وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها)، این کار…

منظورم این است که من به همراه 10 اینفلوئنسر دیگر حتی یک سفر به فرانسه به دفتر مرکزی مارینا رینالدی داشتیم – که باعث شد یک ع،برداری کامل در Marie Claire برای من به همراه داشته باشد! ما اولین نمایشگاه TCFStyle خود را در جورجیا داشتیم، FFFWeek در حال پارازیت بود و Curvy Con راه اندازی شد.

Target در نهایت مورد توجه قرار گرفت و سایزهای بزرگ را در همکاری های برند خود گنجاند، حتی برندهای سایز بزرگ بریت،ا نیز به بازی پرداختند. River Island سایزهای بزرگ راه اندازی شد. بث دیتو مجموعه خود را کنار گذاشت و کریستین سیریانو برای لین برایانت! سال پر از هیجان و اولین ها بود!

یک تازگی، پذیرش، و یک فرصت تحقق یافته در مد سایز بزرگ وجود داشت که هیجان انگیز بود. جامعه بزرگ با رویدادها، مجموعه‌ها و همکاری‌های برند شکوفا شد زیرا همه ما در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی متحد شدیم تا مستقیماً کلیشه‌ها، ایسم‌های مختلف و ترجیحات سبک را به چالش بکشیم.

و برندها و ،ده فروشان همان طور که می دانستند گوش ،د و واکنش نشان دادند. ما نمایندگ، در سمت برند داشتیم که در جامعه مشارکت داشتند. ،، که روابط برقرار ،د، در رویدادها شرکت ،د و برای گوش دادن به آنها وقت گذاشتند (و پیاده سازی کنید) آنچه که جامعه سایز بزرگ درخواست می کرد.

زمان زیبایی بود. زمان اوج ترافیک TCF بود، ما در یکی از آنها گیر کرده بودیم… سال بعد، پالایشگاه 29 گزارش 67 درصدی را حذف کرد. این از آنچه بسیاری از افراد در فضای بزرگ می‌گفتند پشتیب، می‌کرد و تحقیقات از ادعاها، خواسته‌ها و خواسته‌های ما پشتیب، می‌کرد.

اما بعد… همه چیز تغییر کرد.

رسانه‌های اجتماعی ما را آچار الگوریتم‌ها انداختند، گوگل چند به‌روزرس، جدید را معرفی کرد و دسترسی بلافاصله در بین برندها، ،ده‌فروشان و تولیدکنندگان محتوا محدود شد. همچنین نحوه و مکان اشتراک محتوا را تغییر داد.

ماری دنی در جامعه کمپین Eloquii Plus Size
تصویر از طریق کمپین Eloquii Ogs

در حالی که بسیاری از ما یاد گرفتیم که چگونه چرخش و تنظیم کنیم، این تغییرات بر جامعه جمعی سایز بزرگ تأثیر گذاشت اما چیزی حتی جالب‌تر را به وجود آورد: جوامع خاص در جامعه اندازه بزرگ. از سفرهای بزرگ، سازندگان LGBTQ، وبلاگ نویسان مادر بزرگ، تا رقصنده ها و بسیاری از جوامع کوچکتر بر اساس موقعیت مک، شکوفا شدند.

جامعه VC شروع به سرمایه‌گذاری در مارک‌های سایز بزرگ کرد، و به ماندگاری مد سایز بزرگ اعتبار بخشید. برندهایی مانند 11 Honore، Dia & Co، Universal Standard، و حتی Eloquii، در میان دیگران، سرمایه‌گذاری‌های سالمی در ،ب‌وکار خود دریافت ،د.

و سپس… همه گیری اتفاق افتاد.

،ده فروشان تثبیت شده شروع به ،ید و فروش برندهای سایز بزرگ ،د. سیتی شیک، Avenue، Evans، Navabi و Hips and Curves را ،یداری کرد. Dia & co 11 Honoré را تصاحب کرد. لین برایانت به همان صاحبان تورید فروخته شد و با آن تعداد زیادی فروشگاه بسته شد. تورید IPO شد. Eloquii از تمام فروشگاه های فیزیکی خود خارج شد.

طراحان سایز بزرگ مستقل تا جایی که می‌توانستند چرخیدند – برخی مسیر خود را کاملاً تغییر دادند. برخی به طور کامل از تجارت خارج شدند. با همه‌گیری که همه ما را درون خود نگه داشت، وقایعی که همه ما را گرد هم آورد، خشک شد. ،ب‌وکارهایی که زم، با هیجان از رویدادها حمایت می‌،د، در تعامل مجدد با جامعه مردد بودند.

چیزی که ما را به امروز می‌برد… با ظهور TikTok، Reels، و کوتاه‌های YouTube، ویدئو الهام‌بخش موج جدیدی از تأثیرگذاران و سازندگان شده است، با همکاری‌ها و مشارکت‌ها چهره‌های جدیدی را به وجود آورده است.

اما با آن، بلندترین نگر،‌ها و چالش‌ها نبود مد هیجان‌انگیز سایز بزرگ، تعداد محدود مدل‌های سایز بزرگ در کت‌واک، و ساده‌سازی بیش از حد مارک‌های «شامل سایز» است که طیف کاملی از سایز بزرگ را ندارند…

حالا چکار کنیم؟ چگونه احیا کنیم که جامعه بزرگی که تغییرات، دید و الهام زیادی را به همراه داشت؟ چگونه آن نشاط، اشتیاق و جسارت را بازیابی کنیم؟ شاید به نظر برسد که ما قدم هایی به عقب برداشته ایم، اما در چرخه رشد ،ده فروشی، هنوز در مرحله رشد خود هستیم!

من چند ایده دارم، اما به تنهایی این پاسخ را ندارم… با این حال، من چند واقعیت کلیدی را برای به اشتراک گذاشتن و یادآوری به شما دارم تا برخی از نگر،‌هایمان را برطرف کنم:

چند حقیقت فعلی در مورد انجمن سایز بزرگ

فضای مد سایز بزرگ هنوز در مرحله رشد خود است! با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) 5.7٪. در مقایسه با مد ،نه سایز مستقیم با CAGR 2.83٪. این تقریبا دو برابر نرخ رشد مد سایز مستقیم است! بنابراین، مهم نیست مردم چه می گویند، اعداد دروغ نمی گویند! بازار مد سایز بزرگ همچنان پررونق است.

کاری که جامعه سایز بزرگ انجام داده است دقیقاً همان چیزی است که به رشد و گزینه های مد امروزی منجر شده است! Gitnux اعتبار دارد: «افزایش مثبت بودن بدن، آگاهی و تلاش‌های بازاریابی، رشد تأثیرگذاران مد سایز بزرگ، گسترش خطوط تولید توسط برندهای مد، و پایگاه مصرف‌کننده رو به رشد برخی از عوامل اصلی رشد در صنعت سایز بزرگ هستند.»

این به این م،ی است که ما نباید استفاده از صدای ما را که در رسانه های اجتماعی نشان داده می شود، عقب راندن و پاسخگو نگه داشتن مارک ها با گنجاندن و گزینه های مد را متوقف کنید. حالا دست از کار نکش! حمایت خود را نشان دهید با اشتراک‌گذاری، گذاشتن نظرات، ،ید، شرکت، اشتراک در آن برندهای سایز بزرگ (و رسانه‌هایی مانند TCF) برای تشویق، ایجاد انگیزه و به چالش کشیدن آن‌ها برای ادامه مبارزه!

این هم هیجان‌انگیز و هم غم انگیز است که می‌بینیم جدیدترین نسل اینفلوئنسرهای سایز بزرگ هنوز در حال مبارزه هستند. نمونه‌هایی از این را می‌بینیم که رمی بادر و «حرکات واقع‌گرایانه» او در نهایت باعث شد تا او با Revolve همکاری کند، و سامیرا کامبریله با «Plus-Size Freestyle» ویروسی‌اش که عدم گنجاندن اندازه‌های گسترده در فروشگاه‌های فیزیکی را اعلام می‌کند.

طراحان مستقلاگر در حال خواندن این مطلب هستید، قیمت متوسط ​​(بازار انبوه بالا) به ،وان سریع‌ترین رشد بخش مد بزرگ در حال رشد است! به طور جدی! Future Market Insights به اشتراک می‌گذارد که «پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای لباس‌های ممتاز با سایز بزرگ با CAGR سریع‌تر در طول دوره پیش‌بینی به دلیل افزایش ظرفیت هزینه، پذیرش روندهای مد جه،، و تمایل مصرف‌کننده به اقلام پیچیده که معمولاً منحصر به فرد و تولید شده توسط صنعت مد هستند، افزایش یابد. متخصصان.”

این بدان م،ی است که چالش فعلی شما این است که برند، چشم انداز و نوآوری خود را به بیرون معرفی کنید! بازار یابی! نشان دادن. تیم خود را بسازید. مهارت ،ب و کار خود را تقویت کنید. استفاده از برنامه هایی که به ساختن آن پایه و افزایش کمک می کنند! (به یاد داشته باشید که TCF اینجاست تا از شما حمایت کند!)

شما باید بد،د: Gia/irl، یک جامعه اندازه بزرگ امروزی مبتنی بر LA-BrandPlus
تصویر از طریق @giairl در اینستاگرام

حتی هیجان انگیز تر؟ آیا این رشد مختص بازار ،ن بزرگ ایالات متحده نیست (در حالی که 40 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد). جواب منفی. این رشد در مد سایز بزرگ و با جامعه سایز بزرگ نیز بخش های بین المللی و متقابل است:

  • ،ستان تا سال 2023 حدود 14 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، اما حتی چشمگیرتر از آن، تعداد برندهای سایز بزرگ است. 50.7 درصد افزایش یافت بین 2015 و 2020
  • مد بزرگ و بلند– این را دریافت کنید… «،مت مردانه تقریباً نیمی از درآمد بازار جه، لباس سایز بزرگ در سال 2023 را به خود اختصاص داده است و احتمالاً در دوره پیش بینی شده همچنان بر این وضعیت حاکم خواهد بود». علاوه بر این، ارزش این بازار در سطح جه، 3.3 میلیارد دلار پیش بینی می شود!
  • چین، ژاپن و کره– مراقب این فضاها باشید زیرا آنها سهم ،یبی از بازار (20٪، 10٪، 5٪) را در 35٪ در اختیار دارند! حتی جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر برای من که در ژاپن بزرگ شده‌ام، این است که Gitnux به اشتراک گذاشت که «،ن می‌رود که تا سال 2027، بازار پوشاک سایز بزرگ آسیا و اقیانوسیه با CAGR 7.3٪.
  • مد بزرگ امروزی– برای ،، که طرفدار مد معاصر یا ممتاز با اندازه بزرگ هستند، شما در انتظار هستید! «پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای لباس‌های با سایز ممتاز با CAGR سریع‌تر در طول دوره پیش‌بینی به دلیل افزایش ظرفیت هزینه، پذیرش روند مد جه، و تمایل مصرف‌کننده به اقلام پیچیده که معمولاً منحصر به فرد و توسط متخصصان صنعت مد تولید می‌شوند، افزایش یابد.»
  • مد لو، سایز بزرگ– در این بخش رشد کافی برای ثبت سهم 1 درصدی در بازار مد بزرگ وجود داشته است! پشت سر گذاشتن ریزه‌های کوچک (4%) و زایمان (6%)، این واقعیت که اینجا رشد دارد، هیجان‌انگیز است…

آمار بسیار چشمگیر درست است؟

ASOS LUXE منحنی با آستین خال‌خالی با پاپیون و ست ما،ی
آستین خال‌خالی منحنی ارگانزا با پشت پاپیونی و ست ما،ی در ASOS.com

بنابراین، در حالی که ممکن است به نظر برسد که ما چند قدم به عقب برمی‌گردیم و همه چیز در حال تغییر است، من آنها را جور دیگری می‌بینم. از آنجایی که من خودم هستم، سوال متفاوتی را مطرح می کنم و تشخیص می دهم…

چگونه می‌تو،م از طریق این فضا در چرخه رشد، جامعه بزرگ را به آن قدرت بازگرد،م، بشناسیم و/یا بازگرد،م تا به ظاهر شدن و نمایش غیرمعمول ادامه دهیم؟

بعد از تمام اتفاقاتی که در دنیا افتاده است، چگونه آن اتحاد، آن رفاقت، آن پیوند را برگرد،م؟

من فکر می کنم مهم است که ابتدا بپذیریم و تشخیص دهیم که این فضایی که در آن قرار داریم، بخشی از چرخه رشد در مد است. توجه داشته باشید که جامعه بزرگی که بسیاری از آنها نام برده اند گم شده است، هنوز وجود دارد، فقط کمی بیشتر گسترش یافته است و ما باید عمدی برای برقراری ارتباط مجدد با مردم داشته باشیم.

خود را مسئول بد،م که در این فضا به روشی که می د،م در مقابل دیگران ظاهر شویم و از درخواست کمک یا راهنمایی خجالت نکشیم. همچنین؟ ما باید مطمئن شویم که می تو،م برای خودمان (از جمله من) ظاهر شویم.

موسس ویراستار در شیک ماری لگت SheHer
ماری دنی – بنیانگذار The Curvy Fa،onista

اما مهمتر از همه، ما باید به خودمان کمی لطف، مهرب، و صبر بدهیم، از جمله خودم. این چند سال گذشته ممکن است سخت‌ترین سال‌های زندگی من بوده باشد، و من متوجه می‌شوم که به درس‌های زندگی متمایل شده‌ام، گام‌های اشتباه و اشتباهاتی را که مرتکب شده‌ام حل می‌کنم، و متوجه می‌شوم که نشان دادن برای خودم، برای TCF و جامعه به چه م،است.

تنها زم، که این احساسات را با هم تطبیق دهیم، می‌تو،م گرد هم بیاییم تا واقعاً بر برخی تغییرات تأثیر بگذاریم، به این برندها یادآوری کنیم که چه می‌خواهیم، ​​چه نیازی داریم و چه لیاقتی داریم!

میدونی چیه؟ من بسیار هیجان زده هستم که ببینم جامعه سایز بزرگ و بازار مد سایز بزرگ از اینجا به کجا می رود… این یک پیاده روی فردی نیست، بلکه یک پیاده روی جمعی است.

اما اکنون، مایلم از شما بشنوم… با آنچه خواندید و پردازش کردید، نظر شما در مورد جامعه بزرگ سایز چیست؟ آیا با اینکه من از کجا آمده ام موافقید؟ آیا شما یک نقطه از دست رفته می بینید؟

به خواندن ادامه دهید



منبع: https://thecurvyfa،onista.com/plus-size-community-plus-size-fa،on/